رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت

  • کد خبر: ۲۵۱۶۸۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰ فردا (جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳) به مصاف هم می‌روند. شاگردان گاریدو که در اولین هفته لیگ نخبگان آسیا علیرغم شکستی که خوردند، یک نمایش دلچسب را ارائه کرده بودند، در شرایطی مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرند که بازهم بعنوان میزبان، در استادیومی خارج از تهران به میدان خواهند رفت.

ایوب العملود مدافع راست تاثیرگذار سرخ‌ها در بازی با الاهلی مصدوم شد و وحید امیری بجای او در این پست قرار گرفت. حالا هم به نظر می‌رسد گاریدو برای جلوگیری از تشدید وضعیت این بازیکن، احتمالا در بازی مقابل آلومینیوم به این مدافع استراحت می‌دهد.

در حال حاضر پرسپولیس با ۵ امتیاز از ۳ بازی (سرخ‌ها یک بازی عقب افتاده هم در لیگ برتر دارند) در رده ششم جدول قرار دارند و شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم با ۳ امتیاز از ۴ مسابقه قبلی شان در جایگاه سیزدهم ایستاده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->